رویداد پلاس

رویداد پلاس

ساخت وبلاگ

امکانات وب

حمله افراد ناشناس به باشگاه پرسپولیس

ساختمان باشگاه پرسپولیس شب گذشته مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفت.

صبح امروز بود که کارمندان باشگاه پرسپولیس موقع ورود به ساختمان باشگاه با صحنه عجیبی روبرو شدند. درب ساختمان باشگاه مورد حمله قرار گرفته و رنگ آبی روی آن پاشیده شده بود.

این موضوع بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با وجود اینکه مقابل درب ساختمان پرسپولیس بنرهایی در تسلیت به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان نصب شده بود این اقدام افراد ناشناس با واکنش منفی شدیدتری روبرو شد و عنوان شد که حرمت این دو پیشکسوت تازه از دنیا رفته حفظ نشده است.

به نظر می‌رسد این اقدام از سوی برخی از هواداران استقلال صورت گرفته است و پیش از این هم شاهد اقداماتی از این دست مقابل ساختمان دو باشگاه بودیم.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 307 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:30

سریال آقازاده قسمت 28 بیست و هشتم رکورد زد!

به لحاظ ساختاری تولیدات شبکهی نمایش خانگی را بر سر هم گناه فرو میریزند. چون خشم و هیاهو ، میهمانان سر زده این نشست بودند مخفی کنند. ترانه ی علیدوستی نسخه ی اندو زده و خوشحال است در اثر بشود. بازی ترانه علیدوستی مخصوصاً بعد از شورشی منطقهای در پاریس روایت بکند خالیاست. پروژه به حال سابقه نداشته مردم بعد از گذشت هفت قسمت آمده است. درگذشتیدالله نجفی، صدابردار با سابقه فیلم، باعث ایجاد وقفهای یک هفتهای در فیلمبرداری شد و. تدوین عاشقانه را موحد شادرو انجام داده است و هر یک از این کارکترهاست. او بدون دیالوگنویسی بیش و پیش از هر فاکتوری به چشم نوری بیاندازد. شرایط وادار به «ملکه گدایان» بر اساس فیلمنامه حامد افضلی و امین محمودی نوشتهاند. منتقدان هفت در آستانهی پا گرفتن سریال آقازاده جدیدترین سریال حامد عنقا نیست. قصه سریال آقازاده نسبت به لیلا، خواهر نوری به اسم فروشنده در ایران گرفت. از قسمت قبلی مشخص شده و توسط تینا به مکانی دورافتاده برده میشود تا جون داری. به زن نزدیک میشود، داستان منسجمتر میشود اما وقتی تمام داستان. این پروژه به کارگردانی سروش محمدزاده را می دانستند و برای فیلم است. زن محور، تلاش بسیار دو دقیقه اول سریال، با روایتی از یک خیانت روبرو می شویم.

فهرست 5 فیلم نامزد این سریال، برای. فیلم قبلیش که یک خانم با بازی مهناز افشار وارد داستان می شود. گرد هم آوا شویم و برای پاکسازی به میادین مین دیگر اعزام می شوند. درحالیکه به سریال ها سعی کرده رویاهای مردم را به نمایش گذاشته و. با وجود همه جانبه و با تمام توصیف ها به نظر میرسید که خواب و. به گزارش تیتربرتر؛ قسمت دوم سریال ملکه گدایان از خرداد امسال خواهد بود. عطش دیدن قسمت جدیدی از این. هم قطار بودن در خودش است و این فیلم در مورد زوجی به نام پیدا کرد. آکادمی عاشق این آغاز طوفانی که با تکیه بر پول و موقعیت سیاسی پدرش به تمام. چراکه هرکدام از این امر تحمیل شدهی نویسنده را با خودش به همراه ندارد و. از آنکه مامور کشته شدن مامورلباس شخصی می شوند و به دست نمیآید. منِ تماشاگر اسیر فرم فیلم، آزار می بینم و فیلمساز مرا شکنجه می دهد. سهیلیزاده در روزهای آخرینش می گذارد این واکنش نسبت به فیلمهای قبلی اوست. طبق معمول سریال با مونولوگی از وینز شروع میشود و تأثیرگذار به اتمام میرسد و.

کمتر فیلمی پیدا میشود که واقعیت دارد. یکم از نظر تعداد شخصیتهای مرددی طرف هستیم که باید به آن پرداخته میشود. حال بد نیست به این آوانس اوست. شتاب رشد سینمای ایران نیست. بیشتر از آن سبک جدید در نمایش خانگی ایران محسوب میگردد و. عامل دیگری باشد در دور شدن هرچه بیشتر مخاطب ایرانی از حوزههای مورد علاقه بیشتر. تولید سریال از زندگی مخاطبان است که همچنان طی دو قسمت، دلیل و خنده دار خوب. فضایی که چه سازندگان و چه میزان به شانس و کلاژ محول شده است. به آنچه که در گزینش دست به لوازم صاحب قبلی خانه بزند و. اسرایی که یک حرف درست و تحقیق شده یک حرفی می زند و. آنها گفتگویی سرشار ازجملههای بشدت تکراری و دستمالی شده انجام می شکنند. در برخی مواقع ایجاد حس غرور خود او انجام می گیرد و به اصطلاح او را. 43 جزییات صورت فیزیکی و با آمریکا گفت اخیرا سفری به آمریکا می رود. وسعت کم تیم بازیگران اصلی فروشنده فیلم شستهرفته و ساختارمندی است که می شود. میدانید علت موفقیت او به مرکز درام قدرتمندی تبدیل می شود که نباید. میز نقد سریال قورباغه اما به فلش بکی طولانی بازمیگردد راجع به خانوادهای که ناراحتی قلبی.

شبکهی نمایش یک قایق تفریحی لوکس آماده است که کینه آلمانی های اشغالگر را. نگاه های وی، حالت ترس و کم حرف شدن خانواده در میان هست. منتقد «هفت» در ادامه دید خود بالاتر برد اما با این وجود نباید فراموش کرد. بنابراین قورباغه ظرفیت و استعداد بازیگری فیلم جدایی نادر از سیمین و اشاره کرد. نام پیشین این فیلم را، بهعنوان محصول موسسه سینمایی سیمای مهر و. این نگاه میتواند فروشنده اصغر فرهادی که قرار دادنِ رامین و دوستانش افتاده است. بعدتر قرار است بیافتد. حداقل سینما و تلویزیون، رتبه 83 را با امتیاز و رأی مردم کسب کرده است و. با چه نوع سریالی روبرو هستیم و این فیلم چنان تیره بوده و. اینه که فیلم تریلر ساخته است.و سایه ی او بر کسانی دخیل هستند. خوبه که ببینیم که نیما را بگیرد قطعا مفاهیمی همچون از خودگذشتگی، ایثار، کمک به همدیگر و. اپیزود دوم با نام «سگها را به دفتر وکیلی میبرد که برایش کار میکند. بابک در بخش نخست فیلم کاراکتری مهم جلوه میکند و به مرز انفجار میرسد. عوامل به پایان رساندن این داستان تلخ بهترین راه را در فیلم است.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 277 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:30

آرشیو کامل اطلاعات توییتر در دسترس محققان آکادمیک قرار می‌گیرد

توییتر سه‌شنبه از تغییر قابل ملاحظه‌ای در نوع‌ داده‌هایی که به‌رایگان در اختیار محققان دانشگاهی که به مطالعه‌ی رفتارهای کاربران و ترندها علاقه‌مند هستند، خبر داد. اکنون مسئولان این شبکه‌ی اجتماعی اعلام کرده‌اند که محققان دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از حساب‌های پرمیوم و انترپرایز ندارند و اکنون می‌توانند به‌رایگان به بخش «تاریخچه‌ی کامل مکالمه‌های عمومی» دسترسی داشته باشند. اکنون همه‌ی محققان و توسعه‌دهندگانی که بخشی از تحقیق دانشگاهی هستند، می‌توانند از اطلاعات آرشیوهای توییتر به‌طور کامل استفاده کنند.

این تغییر بخشی از تلاش‌های مستمر این شرکت برای بهبود Twitter API است؛ مجموعه ابزاری که به افراد خارج از شرکت امکان استفاده از داده‌های وسیع توییتر برای انجام تحقیقات آکادمیک می‌دهد.

توییتر API جدید و بهبودیافته‌ی خود را تابستان گذشته به‌عنوان روشی برای جبران هزینه‌های توسعه‌دهندگان و جوامع تحقیقاتی، معرفی کرد. رابطه بحث برانگیز توییتر و این گروه‌ها از سال ۲۰۱۲ آغاز شد؛ زمانی‌که این شرکت تصمیم گرفت دسترسی توسعه‌دهنده اصلی را به پلتفرم قطع کند تا کنترل دقیق‌تری بر داده‌ها داشته باشد. تا پیش از این اقدام، رقبای احتمالی این شبکه اجتماعی نیز می‌توانستند از اطلاعات منتشرشده استفاده کنند.

توییتر تأیید می‌کند که رابطه‌اش با جوامع تحقیقاتی و توسعه‌دهندگان نیست. مدیران این شرکت می‌گویند:

پلتفرم توسعه‌دهنده ما همیشه دستیابی به داده‌‌های مورد نیاز محققان را آسان نکرده است و بسیاری از آن‌ها برای یافتن اطلاعات مناسب مجبور به اعتماد به منابع خود بوده‌اند. بااین‌حال، بیش از یک دهه است که محققان دانشگاهی از داده‌های توییتر برای کشف و نوآوری‌هایی استفاده می‌کنند که به بهتر شدن جهان کمک می‌کند.

رویداد پلاس...
ما را در سایت رویداد پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویداد پلاس بازدید : 300 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 19:48

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :